unenägude seletaja suudlemine

Nädala horoskoop 3. veebruar – 9. veebruar 2020

JÄÄR (21. märts – 20. aprill)

Mingisugune projekt on toonud mitmed probleemid esile, mida sa ei osanud ette näha. Sa hakkad ümber nurga jõudma, näed positiivseid tulemusi ning mõtled, et pingutus tasus ennast ära. Tee endale preemia ning mine välja.

Jäära tähtkuju horoskoopi loe siit »

SÕNN (21. aprill – 21. mai)

Võimalik, et sinu abi palutakse organiseerimata sündmuse päästmiseks. Sulle kindlasti meeldib võimalus olla olukorra päästja. Üks pereliige ajab kõiki endast välja nii et võib-olla pead temaga rääkima.

Sõnni tähtkuju horoskoopi loe siit »

KAKSIKUD (22. mai – 21. juuni)

Tunned ennast impulsiivsena ning oled valmis uude situatsiooni hüppama. Tunned ennast vabana ning oled valmis oma riskantse käitumise tagajärgedeks. Häbelik uustulnuk köidab sinu tähelepanu ning sa kutsud ta oma kampa.

Kaksikute tähtkuju horoskoopi loe siit »

VÄHK (22. juuni – 23. juuli)

Kodused tööd võimaldavad sul rakendada oma loovust. Tead kuidas saavutada parimad tulemused hoolikalt planeerides ja kulutades. Tööl peavad kolleegid sinust lugu ning lasevad sul meelsasti ohjad enda kätte võtta.

Vähi tähtkuju horoskoopi loe siit »

LÕVI (24. juuli – 23. august)

Kuula oma vaistu perekondlikel teemadel. Sinu alateadvus teab, mis on kõige parem. Kui sa oled lapsevanem siis pead tasakaalustama oma vastutused tööl ja kodus. Maksad arved korralikult ära ning vaata, et sul oleks ka säästmise jaoks pikaajaline plaan.

Lõvi tähtkuju horoskoopi loe siit »

NEITSI (24. august – 23. september)

Autoriteetne inimene näeb, et sinus on potentsiaali uue ameti jaoks. Kuigi sul puuduvad vastavad kvalifikatsioonid on nad valmis sind toetama. Kodus tunneb keegi ennast hüljatuna nii et sa võib-olla pead oma plaane muutma et neid aidata.

Neitsi tähtkuju horoskoopi loe siit »

KAALUD (24. september – 23. oktoober)

Sulle meeldib plaanida ja olla organiseeritud, aga sa ei saa iga viimast asja ette näha. Võimalik, et oled ärritunud ja vihane, aga samas õpid sa frustratsiooniga toime tulema ning paremini oma tundeid vaos hoidma. Sea oma tervise olulisele kohale.

Ka